PC Banner novu banner mobile

L'innovazione è a migliione constante anu finalmente risultatu in u megliu mini UTV.

L'innovazione è a migliione constante anu finalmente risultatu in u megliu mini UTV.

GK010E - Unu di i prudutti populari di HIGHPER, questu hè un kart elettricu veloce, divertente è maneuverable per i zitelli di 5-11 anni.A causa di a bateria 48V12AH, hà un intervallu di circa 1 ora.

I vantaghji di stu kart elettricu sò:

U kart elettricu tranquillu 48V, senza rumore di funziunamentu!U vostru zitellu pò cavalcà senza dannà l'arechje.Intantu, questu hè un kart per i zitelli cun mantenimentu minimu - carica a bateria dopu ogni usu .......E questu hè tuttu!U GK010E hà 5 ingranaggi (D1 / D2 / D3 / P / R), u pedale di manca hè u frenu è u pedale di dirittu hè l'acceleratore.I zitelli ponu cambià a marcia à vuluntà è aghjustà a velocità ch'ellu preferisce.U so steering hè còmode è faciule da guidà mentre conduce, è i zitelli ponu facilmente navigà.GK010 hè chjuca ma putente, u putente mutore 1200W cumminatu cù a batteria 48V12Ah dà una gamma cunfortu.Una ora hè abbastanza tempu per gode di u kart elettricu di i zitelli.

U disignu di stu pruduttu hà attrattu assai clienti è dopu avè esportatu parechji ordini, avemu cumminatu cunsiglii prufessiunali è feedbacki da i nostri clienti, ancu in cunghjunzione cù a nostra squadra tecnica, per fà un aghjurnamentu à u GK010E.

1. Cuncepitu cù una scatula di batteria più adatta

图片 3
2.Designed with split shelfs

图片 7
sistema di frenu 3.Upgraded

图片 9

4.Neat cavu di cunnessione.Sembra assai frescu è ordinatu

图片 13

5.Newly designati posti sò stati rimpiazzati.Megliu adattatu di parti di plastica

6.Better fit di parti di plastica, senza grandi spazii

7.Adjusted u rebound di u pedale acceleratore

8.Ajusted steering rod and steering column per una guida più còmode

U GK010E hè un pruduttu rumanzu è assai populari, hà un bellu aspettu è hè ben stabilitu cù l'aghjurnamentu constantu di HIGHPER, hè veramente adattatu per i zitelli, sò sicuru chì u vostru zitellu hà amatu.

 

Dopu avè lettu tuttu questu, ùn site micca impressuatu?Venite à ordinate da noi.Dà à u vostru zitellu un rigalu chì ellu amarà.

Video



Tempu di Postu: Mar-09-2022