PC Banner novu banner mobile

Highper Showcases à a 133a Fiera di Canton

Highper Showcases à a 133a Fiera di Canton

Cumpagnia Highper hà participatu di pocu tempu à a 133a Fiera di Canton, chì mostra a so gamma completa di prudutti, cumpresi ATV di benzina, ATV elettrici, veiculi off-road, veiculi off-road elettrici, scooters elettrici è biciclette equilibriu elettriche.Un totale di 150 clienti novi è vechji da tuttu u mondu anu visitatu u stand Highper.

L'ATV à benzina hè un veiculu off-road versatile, alimentatu à benzina per cunquistà terreni accidentati è vaste estensioni di desertu.L'ATV elettrici funzionanu à l'electricità, facendu un opzione ecologica per l'esploratori urbani.

A bicicletta di terra è a bicicletta elettrica di terra sò perfetti per e corse off-road;cù u so aspettu duru è eleganti, ponu facilmente manighjà qualsiasi terrenu, ch'ellu sia backcountry o colline.

Inoltre, Highper hà ancu mostratu altri prudutti, cum'è scooters elettrici è biciclette equilibriu elettriche, chì anu impressiunatu i visitatori profondamente cù i so disinni innovatori è e funzioni avanzate.

Duranti tutta a mostra, i clienti di tuttu u mondu anu sperimentatu i prudutti di Highper in persona è anu cumunicatu cù a squadra tecnica di Highper nantu à l'usu è u mantenimentu di u produttu.Tutti sò soddisfatti di i prudutti è servizii di Highper.

A mostra hè stata assai riescita è Highper hà da cuntinuà à fucalizza nantu à u sviluppu di a tecnulugia è l'innuvazione di u produttu per furnisce à i clienti avventure innovative.

3

Tempu di Postu: Dec-28-2023