PC Banner novu banner mobile

HIGHPER vi invita sinceramente à participà à a prossima Fiera di Canton in Guangzhou da u 15 à u 19 d'aprile.

HIGHPER vi invita sinceramente à participà à a prossima Fiera di Canton in Guangzhou da u 15 à u 19 d'aprile.

A Fiera di Canton, cunnisciuta ancu com'è "Fiera di l'Importazione è l'Esportazione di a Cina", hè un avvenimentu cummerciale internaziunale cumpletu cù a più longa storia, a più grande scala, u più altu livellu, a gamma più cumpleta di commodities, è l'apertura più cumpleta in Cina.Cunnisciuta cum'è "Exhibition No. 1 di a Cina".Dapoi u 1957, 120 sessioni sò state realizate cù successu.

HIGHPER purterà una varietà di novi prudutti à l'esposizione, cumpresi ATV, DIRT BIKE, SCOOTER ELECTRIC, etc. Sti prudutti ùn sò micca solu intelligenza è sicurità high-end, ma ancu sò stati aghjurnati in parechji aspetti cum'è performance è cunfortu di ride.Semu cunfidenti chì sarete assai soddisfatti di sti prudutti innovatori.

À u situ di mostra, a squadra HIGHPER furnisce à i clienti spiegà prufessiunali è servizii di cunsultazione.Pudete sperimentà i nostri novi prudutti direttamente è cunnosce più dettagli nantu à a nostra cumpagnia è i prudutti.

Vi dimu un cordiale benvenutu per visità u nostru stand è sparte i vostri preziosi cumenti è suggerimenti cun noi.Aspettu di scuntràvi à a Fiera di Cantone !

Nùmeru di stand HIGHPER: 13.1B04-06, tempu di mostra: 15 d'aprile - 19 d'aprile, locu di mostra: Guangzhou Pazhou Complex.

Sè avete bisognu di più infurmazione o per organizà una visualizazione privata, per piacè cuntattateci liberamente.

1

Tempu di post: 31-mar-2023