PC Banner novu banner mobile

A scelta urbana chic di u trasportu ligeru - Highper X5

A scelta urbana chic di u trasportu ligeru - Highper X5

Da a fine di u 2021, Highper hà cuncepitu è ​​modellatu u X5, è dopu à una sintonizazione cuntinua, Highper X5 hè natu in u focu, cuminciò cù successu a produzzione di massa in ghjugnu 2022.

Hè un scooter elettricu à doppia sospensione, propulsatu da un mutore gemellu d'alta prestazione, chì porta prestazioni off-road à l'ambiente urbanu.

U "F&R PU shock absorber" hè cum'è un zitellu di gomma ribellu.Quandu passa nantu à e strade aspra, u scooter hè sottumessu à e forze downwards chì torcenu a gomma, in quale si ribella è torna immediatamente à a so forma originale, dendu à u scooter una forza ascendente.

U scooter pò ghjunghje sin'à 45 km / h è hà una gamma ottima di 50-60 km cù una sola carica.

U X5 supera tutti l'altri scooters elettrici in a so gamma di prezzu è hè simplicemente un grande valore per i soldi.

Cute cuntrastu - cù e so linee di corpu morbidi, solu fighjulà u X5 vi farà batte u vostru core più veloce.L'aspettu hè solu un disfraz, urigginariamente pensatu per a cavallu fora di strada.Questa carrozzeria hè assai intelligente è riescita è hà assai putere sottu à u so aspettu gentile è bellu.I diseggiani l'anu datu un aspettu sportivu mentre permettenu ancu di mischjà bè in ambienti urbani.

Highper hè un espertu in scooters elettrici.I primi prudutti chì avemu fattu solu avianu 250W di putenza di u mutore, ma oghje pudete truvà a più larga gamma di scooters elettrici in Highper.Da i mudelli per i zitelli à i grandi scooters elettrici cù alta velocità, avemu tuttu.

Ci hè ancu parechje diffirenzii in specificazioni, cum'è diverse dimensioni di batterie, diversi tipi di batterie (lithium, lead), diversi muturi (brushless, brushed, hub motors), diversi materiali di quadru (acciaio, aluminium), etc. Più infurmazione nantu à sti specificazioni ponu esse truvati in e descrizzioni di u produttu rispettivi.

Sè avete bisognu di cunsiglii nantu à a vostra scelta, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Video



Tempu di Postu: Mar-08-2022