PC Banner novu banner mobile

SQUADRA DI VENDITA SUPERIORE

SQUADRA DI VENDITA SUPERIORE

Per rinfurzà ancu a coesione, u cummattimentu, u putere è a forza centripeta di u persunale, arricchisce a so vita culturale di u tempu liberu è stimulà megliu u so entusiasmu per u travagliu, avemu realizatu l'attività di custruzzione di gruppu HIGHPER "Warriors Out, Ride the Waves" à u fini d'aostu.Avemu avutu un viaghju di rafting in Shou Xian Valley, Wuyishan City.

U paisaghju era grande nantu à a strada di a nostra destinazione.Quandu ci avvicinavamu à a nostra destinazione, avemu diventatu più è più emutivu.

Avemu divisu in dui gruppi è hà travagliatu inseme in gruppi è ghjuntu cù nomi di squadra è slogans.Unu era chjamatu Money More è l'altru si chjamava Money Less.Certi pirsuni avianu scoops d'acqua è pistole d'acqua, durante u rafting anu utilizatu questi cum'è armi è attaccà l'altri.Ci era uni pochi di lochi induve a goccia era abbastanza grande è era eccitante per flutterà, si sentia cum'è a barca è a ghjente era tutta in l'acqua.Tutti avianu un bellu tempu.

A sera, avemu fattu un barbecue.Certaines personnes s'assirent là à parler, à boire et à manger des snacks, tandis que d'autres s'assirent là à jouer aux cartes.I nostri culleghi Qing, Irving è Jemmy eranu i chef per a notte.Sottu e so mani sapienti, i piatti di cibi diliziosi sò stati preparati.Ancu s'ellu facia assai caldu è a sudore sguassava, ùn gridavanu micca di stanchezza.Li simu assai grati per avè travagliatu cusì duru per pudè avè un pastu diliziosu! ".

In l'ambienti difficiuli di questu annu, hè u megliu tempu per u persunale, cum'è a forza di ghjuventù di a cumpagnia, per mette in ghjocu u so spiritu curaggiu, di travagliu duru è l'entusiasmu di ghjuventù.L'attività di riunione ùn solu hà migliuratu a coesione di a famiglia di a cumpagnia, ma hà ancu stimulatu a morale di u persunale è hà pigliatu a rispunsabilità di u ghjovanu per u sviluppu di a cumpagnia!L'avvene hè prumessu, campemu à a nostra ghjuventù è splendemu in i nostri posti cù una attitudine più ottimista !

 

 


Postu tempu: Dec-07-2022