PC Banner novu banner mobile

Versione aghjurnata di a bicicletta elettrica di terra HP116E

Versione aghjurnata di a bicicletta elettrica di terra HP116E

HIGHPER hà una sorpresa calda per voi stu invernu friddu.U novu HP116E aghjurnatu hè prontu.

21

Devu dì chì l'HP116E precedente hè stata abbastanza bona per attruverà l'ochji di tutti l'attori di l'industria è i cunsumatori.Tuttavia, hè ben cunnisciutu chì HIGHPERtene sempre in mente a nostra intenzione è missione uriginale, di furnisce prudutti d'alta qualità è perfetti à tutti i nostri clienti.

L'aghjurnamentu hè principalmente in u mutore è a bateria, avemu finitu u travagliu di prova di stu mutore 2000W, è vale a pena nutà chì a putenza di u mutore hà aumentatu, ma hè sempre a stessa dimensione di u mutore 1600W.Intantu, a bateria hè stata aghjurnata da 15ah à 20ah, migliurà a capacità di scalata è aumentendu a gamma di tempu.

Un altru aghjurnamentu chì avemu fattu hè a tappa di prutezzione di u mutore.A tappa di prutezzione di u mutore precedente pare pare piuttostu ordinariu, sta volta u disignu di sta parte hè assai luminoso, avemu fattu assai disignu di struttura in a tappa di prutezzione di u mutore, è pare assai delicatu.

In i prossimi mesi, avemu da travaglià nantu à u sviluppu di a Motore 3000W 72V Batteria Li-ion 30ah cù pneumatici 17/14, sta versione avarà più aghjurnamenti, per piacè permettemi di mantene stu sicretu per u mumentu, quandu a versione 3000W vi purterà sicuramente più sorprese, è averemu 3 versioni. à sceglie, 1600W, 2000W è 3000W.

Cunnoscu parechji zitelli più vechje, ancu s'ellu assai piace à stu pruduttu, ma chì soffrenu di a mancanza di adattatu per a so dimensione, avà l'uppurtunità hè quì!Ci saranu più zitelli di diverse età è altezze chì ponu ancu sperimentà u divertimentu di cavallu.

Credu chì questi aghjurnamenti sò abbastanza per catturà l'ochju!Allora chì aspetta?Sentite liberu di cuntattateci per più dettagli!Trust High per, cuntinueghja à travaglià cun noi è continueremu à furnisce più prudutti è servizii boni in u futuru.

 


Tempu di Postu: Dec-16-2022